Autor |
pomoc dla żółtodziobów |
Misiek93 Użytkownik
|
Dodane dnia 16/12/2008 16:07 |
|
|
Interesuję się rycerstwem i chcę zrobić zbroję i dołączyć do jakiegoś bractwa - ale jak tez napewno kilka osób jestem początkujący. Prosiłbym bardziej zaawansowanych w tej dziedzinie o kilka informacji (myślę, że innym też się przydadzą) :
1.Gdzie można znaleźć przykłady uzbrojeia rycerzy z różnych okresów średniowiecza aby każdy mógł dokładnie zdecydować jaką zbroję chciałby mieć.
2.Gdzie można dostać materiały do wykonania zbroi i broni, jakie są najlepsze a jakich unikać, lub gdzie można takowe kupić.
3.Może jakies porady co do wykonywania ekwipunku.
Jesli o czymśzapomniałem lub coś przekręciłem - proszę poprawiać i pisać. Prosiłbym głównie o jakieś linki polskich stron. |
|
Autor |
RE: pomoc dla żółtodziobów |
^Czarny Rycerz Administrator
|
Dodane dnia 16/12/2008 16:13 |
|
|
Po pierwsze, zbroja w twoim wieku nie jest ci potrzebna. Po drugie, sam nie zrobisz dobrej zbroji (poza paroma elementami..). Po trzecie przeczytaj to forum, a także freha.pl zdecyduj się na jakiś wiek i zacznij szyć strój (lub zamów).
Jesli szukasz grupy zajrzyj na www.bagrit.pl
Pozdrawiam
Fortuna sprzyja odważnym... |
|
Autor |
Marcinek Użytkownik
Ostrzeżeń:1
|
Dodane dnia 16/12/2008 16:33 |
|
|
Ciuchy możesz sobie np tutaj zamówic:
http://www.medieval-market.biz/pl/index.php
Musisz pomyślec o okrasie jaki chcesz odtwarzac oraz o priorytetach w tej zabawie. Jeżeli jesteś nastawiony na walke to raczej XIV-XV wiek.
W zbroje narazie nie inwestuj bo dobre zabawki są drogie a w syf lepiej nie ładowac kasy. Lepiej spraw sobie sprzet do treningów oraz chętnych do tego kolegów. |
|
Autor |
Misiek93 Użytkownik
|
Dodane dnia 16/12/2008 16:34 |
|
|
Dzięki za informacje ale tu nie chodziło tylko o mnie chciałem zrobic jedno forum z potrzebnymi informacjami dla początkujacych , najbardziej chodzio mi o jakieś linki do stronek gdzie są zdjecia zbroi rycerskich z różnych okresów średniowiecza. |
|
Autor |