Autor |
Średniowiecze epoki |
Daregord Użytkownik
|
Dodane dnia 20/01/2008 21:53 |
|
|
Witam, otóż mój problem jest taki: nie wiem dokładnie na jaką epokę średniowiecza sie zdecydować. Interesuje sie średniowieczem od dość dawna, ale nie jestem obeznany w epokach (jak sie ubierano i inne) więc można stwierdzić że jestem początkującym. Jak byście mogli mi doradzić w tej sprawie i podać strony do poczytania byłbym rad.
(Jeśli podobny temat istnieje to sorki moje niedopatrzenie) |
|
Autor |
RE: Średniowiecze epoki |
skrent Użytkownik
|
Dodane dnia 20/01/2008 22:10 |
|
|
A która epoka średniowiecza cię bardziej rajcuje? - na to pytanie sobie musisz odpowiedzieć... Czy wolisz np. wyprawy krzyżowe, czy bitwę pod grunwaldem, czy też jeździć na Wolin i zabawiać się w wikinga No chyba że cię stać na odtwórstwo historyczne z kilku epok.
Maszeruj albo giń! |
|
Autor |
Daregord Użytkownik
|
Dodane dnia 20/01/2008 22:19 |
|
|
Zastanawiam sie pomiędzy dwoma: wczesne średniowiecze słowianie, czyli taki Biskupin oraz czasy zakonne krzyżacy na ziemiach Polski. Jakby ktoś znał jakieś stronki o tych czasach to mógłby podać, poczytam o tych epokach i sie zastanowie, albo wybiorę dwa na raz. |
|
Autor |
Gruzin Użytkownik
|
Dodane dnia 21/01/2008 06:51 |
|
|
tak dla scisłości, średniowiecze jest epoką, a podzielić je możemy na okresy |
|
Autor |
Zawax Użytkownik
|
Dodane dnia 21/01/2008 09:25 |
|
|
Medieval Market pod każdym ciuchem masz jego datowanie, więc łatwo można sobie skombinować ubiór, przynajmniej bieliznę ..nogawicę ..i jakieś dodatki
Non nobis, Domine,non nobis Sed nomini,tuo da gloriam |
|
Autor |
Daregord Użytkownik
|
Dodane dnia 21/01/2008 14:39 |
|
|
Drogo na tym Medieval Market, no nikt nie mówił że będzie tanio, ale 180 za płaszcz już w pełni rozumiem czemu ludzie starają się zrobić jak najwięcej sami . W każdym razie stronka dobra tylko trzeba mieć fundusze. |
|
Autor |
^Czarny Rycerz Administrator
|
Dodane dnia 21/01/2008 15:12 |
|
|